Néhány adat megadásával azonnali előzetes online kalkulációt küldünk Önnek! Tegyen próbára minket!
1. Szerződés előkészítése:
Vállalkozó a szerződéskötést megelőzően tételes árajánlatot készít az Ügyfél információi (méretek, anyagigény), vagy igény szerint szakembereink által végzett, Ügyféllel történő helyszíni egyeztetés alapján. Megrendelő a szerződés aláírásával nyilatkozik arról, hogy a szerződéskötést megelőzően a nyitásirányokról, nyitásmódokról, valamint a színminták és valós színek közti esetleges eltérésekről minden igényt kielégítő tájékoztatást kapott.
2. Megrendelés, fizetés feltételei:
Vállalkozó az árajánlatban megjelölt nyílászárók és kiegészítők gyártását és leszállítását a
Felek által aláírt (vagy Ügyfél által válasz e-mailben történő félreérthetetlen, megerősített
szándék a termék(ek) megrendelésére vonatkozóan), érvényes szerződéskötést követően, a
bruttó vételár (a szerződésben, illetve annak esetleges módosításában feltüntetett termékek)
50%-nak megfelelő összeg Megrendelő által történő megfizetést (készpénz, átutalás) követően
rendeli meg.
A bruttó vételár fennmaradó részét Megrendelő köteles megfizetni (készpénz, átutalás) a
készre jelentést követően, a kiállított számlán jelzett fizetési határidőn belül.
Vállalkozó a beépítést, szállítást, kizárólag a megrendelt termékek teljes ellenértékének
megfizetését követően, előre egyeztetett időpontban kezdi meg.
A raktározás, szállítás, beszerelés ellenértékének kiegyenlítése a munka befejezésekor
kiállított teljesítési igazolás alapján történik.
3. A teljesítés:
A Vállalkozó részéről az összes megrendelt termék beérkezését és raktári bevételezését követően történik meg a Vállalkozó részéről a készre jelentés. Megrendelő az előállított terméket -annak készre jelentését követően- szállítás előtt, vagy beszerelés előtt a Vállalkozó raktárában, előre egyeztetett időpontban tekintheti meg. A megrendelt termék tulajdonjoga kizárólag a leszállított termékek és a nyújtott szolgáltatások ellenértékének hiánytalan megfizetésével egyidejűleg száll át a Megrendelőre. Amennyiben a Vállalkozó a szerződésben várható beérkezésként meghatározott időszakot befolyásoló változásról értesül, köteles haladéktalanul, e-mailben Megrendelőt értesíteni.
4. Telephelyi átvétel:
Vállalkozó a telefonos/írásos készre jelentéstől számított 10 munkanapig díjmentesen tárolja a szerződéses termékeket. A határidő túllépést követően Vállalkozó 6.000 Ft+Áfa (7.620 Ft) szerkezetenkénti tárolási díjat számít fel.
5. Szállítás, beépítés:
A szállítás, beépítés időpontjának egyeztetése a készre jelentést követően, telefonon történik. Amennyiben a szállítás nem része a vállalkozói szerződésnek, úgy a telephelyről, a rendeltetési helyig történi szállítás során felmerülő valamennyi költség Megrendelőt terheli. A beépítés időpontjának egyeztetése a készre jelentést követően telefonon történik. Megrendelőnek az előre megbeszélt időpontra biztosítania kell a munkaterületet. A munka megkezdésekor Megrendelőnek, vagy meghatalmazottjának jelenléte elengedhetetlen.
6. Teljesítés:
Megrendelő, vagy meghatalmazott képviselője a nyílászárókat és kiegészítőket a teljesítési igazolás alapján köteles átvenni.
7. Módosítás:
Amennyiben a Megrendelő által kezdeményezett módosításra a gyártás megkezdése után kerül sor, úgy az addig felmerült minden költséget Megrendelőnek kell megtérítenie. Megrendelő a megrendeléstől számított 1 munkanapon belül következmény nélkül elállhat. A megrendeléstől számított 1 munkanapon túl történő elállás esetén Vállalkozó a bruttó vételár 5%-át meghiúsulási kötbérként jogosult megtartani. Ha ebben az esetben a vállalkozó beszállítójának bizonyíthatóan költségei keletkeztek, a felmondás időpontjáig keletkezett költségeket Megrendelő köteles megtéríteni.
Megrendelő a szerződés aláírásával igazolja, hogy az általános szerződési feltételeket elolvasta, azokban foglaltakat tudomásul vette!